سايپا 2 تراکتوربا تکنولوژى جديد به بازار عرضه کرد
شرکت تراکتورسازى ايران وابسته به سايپا دو تراکتور جديد با تکنولوژى روز به بازار عرضه کرد.
به گزارش ستاد خبرى سايپا، مديرعامل شرکت
تراکتورسازى ايران به عنوان عضوى از گروه خودروسازى سايپا در اين مراسم با
بيان اين که بيش از 93 درصد سهم بازار تراکتور در داخل کشور به شرکت
تراکتورسازى ايران عضو گروه خودروسازى سايپا تعلق دارد، گفت: در صورت
استمرار حمايت مسئولان کشور، پرداخت مطالبات توسط دولت، تامين سرمايه در
گردش قطعهسازان و ايجاد نقدينگى مورد نياز کشاورزان از طريق سيستم بانکی،
شرکت تراکتورسازى ايران با افزايش کميت توليد و ايجاد تنوع محصول مىتواند
بيش از اين در تهيه و تامين ماشينآلات کشاورزى کشور سهيم باشد.
محمدرضا زمانلو ى تاکيد کرد: اين شرکت در
پنج ماهه اول امسال 34 ميليون دلار صادرات محصول داشته که نسبت به مدت
مشابه سال گذشته سه برابر شده است.
زمانلو افزود: با توجه به اين که کشور ترکيه
به عنوان يکى از اصلىترين بازارهاى تراکتورهاى جديد توليدى شرکت محسوب
مىشود با توليد انبوه تراکتورهاى رونمايى شده ميزان صادرات اين شرکت نيز
افزايش چشمگيرى خواهد داشت.
وى با اشاره به اين که تراکتور 240ITM دو
ديفرانسيل با بيش از 30 درصد افزايش قدرت کشش به بازار عرضه مىشود افزود:
در اين تراکتور از سيستم ترمز ديسکى عوطهور در روغن و حذف آزبست، طرح
اکسل عقب مجهز به سيستم کاهنده خورشيدی، کاهش شعاع چرخش فرمان، سيستم
فرمان هيدرواستاتيکی، امکان نصب گيربکس سنکرون و ايجاد قابليت لازم جهت
نصب لودر به منظور تامين نياز بازار داخلى به تراکتورهاى سبک به ابعاد
کوچک و کشش بالا جهت کار در مزارع با مساحت پايين، مکانهاى سربسته با
ابعاد کوچک و باغات کشاورزى استفاده شده است.
به گفته وی، کاهش مصرف سوخت، استفاده از
سيستم PTO دو سرعتی، استفاده از سه نقطه تلسکوپی، سيستم ضد بوکسوات و
گيربکش سنگرون 16 سرعته نيز از مزاياى تراکتور 800ITM بوده و اين تراکتور
از گواهينامه بينالمللى STAGEII در آلايندگى برخودار است.
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۸۷ ساعت 11:59 توسط فرهاد عظیما فرد
|